Trius
menu
  • Home
  • Over Trius & Office Plus
  • Bedrijfsnoden
    • Bekijk uw ICT eens anders
    • Digitale transformatie
    • IT vereenvoudigen
    • Flexibiliteit
    • Advies
    • Productiviteit en efficiëntie verhogen
    • Veiligheid
  • Oplossingen
    • IT & Cloud Solutions
      • IT-Infrastructuur
      • Managed Services, Optimal
      • IT Expert
      • Cloud
      • IT Strategie
      • IT Helpdesk
      • Security
      • Telecom
      • Hybride meetings
    • Print Solutions
      • Kleine printers & A4 multi functionals
      • Copiers & A3 multi functionals
      • Managed Printing Solutions
      • Print Fleet Management
      • Scanning en Documenten Beheer
      • Productie machines
    • Funeral@work
    • Internet of Things (IoT)
      • Smart Cities
      • Smart Omgeving
      • Smart Parking en Verkeer
      • Smart Water
    • Medical Solutions
  • Nieuws
  • Promoties
  • Software BOGS
  • Direct Support
  • Contact
Inloggen
Webshop
Trius
Webshop
Office-Plus
Office-plus kantoorbenodigdheden

Scanning en Documenten Beheer

  • Homepage
  • >
  • Oplossingen
  • >
  • Print Solutions
  • >
  • Scanning en Documenten Beheer

We bevinden ons in een stoomversnelling wat betreft digitalisatie. Dagelijks passeren er wel honderden documenten bij de gemiddelde werknemer, raadplegen we onze e-mail meermaals als archief, en zoeken we in alle documentenmappen om een specifiek document te vinden.

Bij Trius zijn we ons bewust van de uitdagingen die digitalisatie met zich mee brengt. Vanaf nu bieden wij een oplossing aan die u kan helpen in elke stap van het verwerkingsproces van documenten.

Om competitief te blijven in onze moderne wereld hebben bedrijven nood aan gestroomlijnde processen. Document management en workflow automatisatie zijn eenvoudige, toegankelijke en waardevolle stappen om uw bedrijf – gaande van een departement tot een volledig bedrijf – op snelheid te brengen in de digitale transformatie.

Allereerst biedt de oplossing een mogelijkheid om documenten automatisch te indexeren en eenvoudig op te slaan in een centraal archief.

Een volgende mogelijkheid bestaat uit het verwerken van documenten. Documenten kunnen specifieke flows volgen zodat ze digitaal en met minimale interactie bij de juiste personen terecht komen. Goedkeuringsprocessen gebeuren via 1 klik op de knop, voor-ingestelde e-mails worden automatisch verstuurd, en processen gaan efficiënter dan ervoor.

Tenslotte was het nooit zo eenvoudig om uw documenten terug te vinden in het archief. Beeld je in: een google zoekfunctie in jouw archieven.

Waar andere bedrijven DocuWare gebruiken

Boekhouding en financiën

DocuWare ontvangt facturen en linkt deze automatisch aan leveringsnota’s. Vervolgens biedt het op maat gemaakte workflows om het goedkeuringsproces te beheren. Nadien boekt DocuWare het in het boekhoudsysteem voor het uitvoeren van de betaling.

Verkoop en klanten service

Zorg ervoor dat alle klanteninformatie beschikbaar is op het juiste moment, op het juiste apparaat en bij de juiste persoon. Laat verkopers voorgaande contracten en belangrijke informatie consulteren wanneer zij dit nodig hebben.

Human resources

DocuWare centraliseert, organiseert en beveiligt gegevens van werknemers. Bovendien biedt het de mogelijkheid om processen te optimaliseren gaande van de automatisatie van aanwervingsprocessen tot de organisatie van beoordelingsgesprekken. Dit alles conform de GDPR wetgeving.

Terug naar de overzicht
Productie machines

Onmiddelijk verdergeholpen worden met al jouw vragen?

Wij behandelen uw vraag meteen en voorzien de meest efficiënte oplossing

Wij behandelen uw vraag meteen en voorzien de meest efficiënte oplossing

Dringend probleem?

Word meteen verder geholpen!

Direct
support

Contacteer onsWij helpen u graag verder

Contact opnemen

Office Pluskantoorbenodigdheden

Webshop bezoeken

Social mediavolg ons

NieuwsbriefSchrijf je in

  • E-mailadres
  •  
  • Verzenden
Zoeken
Direct
Support

Trius NVContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 32 22 80
089 35 32 93
info@trius.be

OfficePlusContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 35 55 11
089 35 32 93
info@officeplus.be

Office Plus - kantoorbenodigdheden

ShowroomTrius & OfficePlus

Uw meedenkende partner op het gebied van ICT & Office infrastructuur. Bezoek de showroom
  • Verkoopsvoorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
Copyright © 2019 - Trius NV - All rights reserved

Gebruik van Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren.
Lees meer over bescherming van persoonsgegevens in onze Privacy Policy.

Akkoord