Trius
menu
  • Home
  • Over Trius & Office Plus
  • Bedrijfsnoden
    • Bekijk uw ICT eens anders
    • Digitale transformatie
    • IT vereenvoudigen
    • Flexibiliteit
    • Advies
    • Productiviteit en efficiëntie verhogen
    • Veiligheid
  • Oplossingen
    • IT & Cloud Solutions
      • IT-Infrastructuur
      • Managed Services, Optimal
      • IT Expert
      • Cloud
      • IT Strategie
      • IT Helpdesk
      • Security
      • Telecom
      • Hybride meetings
    • Print Solutions
      • Kleine printers & A4 multi functionals
      • Copiers & A3 multi functionals
      • Managed Printing Solutions
      • Print Fleet Management
      • Scanning en Documenten Beheer
      • Productie machines
    • Funeral@work
    • Internet of Things (IoT)
      • Smart Cities
      • Smart Omgeving
      • Smart Parking en Verkeer
      • Smart Water
    • Medical Solutions
  • Nieuws
  • Promoties
  • Software BOGS
  • Direct Support
  • Contact
Inloggen
Webshop
Trius
Webshop
Office-Plus
Office-plus kantoorbenodigdheden

Hybride Meetings

  • Homepage
  • >
  • Oplossingen
  • >
  • IT & Cloud Solutions
  • >
  • Hybride meetings

Hoe hybride vergaderingen in uw organisatie verbeteren

Optimaliseer uw hybride samenwerking & vergaderingen

 

Medewerkers vinden het best aangenaam om op een hybride manier te werken en vergaderen. Een hybride werkstrategie, in de juiste verhouding, levert voordelen op voor uw bedrijf:

 

  • Dankzij toegang tot de juiste data en technologie worden uw teams productiever
  • Ze kunnen beter focussen en besparen tijd door de afwisseling van momenten op kantoor en rustige dagen thuis waarop ze zich optimaal kunnen concentreren.
  • Door te zorgen voor een gezonde balans tussen werk en privé, houdt u uw medewerkers tevreden, betrokken en enthousiast.
  • Regels omtrent social distancing zijn gemakkelijker toe te passen dankzij een evenwichtig werkmodel.
  • Verbeter intuïtieve hybride samenwerking door gebruik te maken van eersteklas kantoortechnologie

 

Toch kan 71% van de werknemers te maken krijgen met uitdagingen tijdens een hybride vergadering.

  •  Hoe kunnen werkgevers het hybride kantoor best voorbereiden?
  • Kunnen medewerkers vlot en efficiënt samenwerken in een hybride werkmodel?
  • Hoe zorgen technologische oplossingen voor minder stress tijdens een hybride vergadering?

Klaar voor Hybride werken?

De geslaagde hybride samenwerking.

Uw hybride vergaderruimte inrichten.

ClickShare voor hybride vergaderingen

 

 

Simpel, gemakkelijk, draadloos. Zo zouden gebruikers graag betere hybride vergaderingen houden vanaf hun laptop. Ontdek ClickShare Conference, het agnostische draadloze vergadersysteem dat stressvrije, intuïtieve vergaderingen mogelijk maakt met slechts één klik.

Het is uiterst veilig en cloudgestuurd. Het is dan ook het meest IT-vriendelijke en compatibele draadloze vergadersysteem op de markt.

Een hybride vergadering beginnen kan stressvol zijn. Hoe lang duurt het voordat de microfoons en luidsprekers zijn aangesloten? Weet u niet hoe u best deelt? ClickShare Conference, het agnostische en draadloze vergadersysteem, stelt teamleden op kantoor in staat om binnen enkele seconden verbinding te maken met deelnemers op afstand.

 

Organiseer vanaf uw laptop betere hybride vergaderingen met de videoplatformoplossing van uw keuze (Microsoft Teams, Zoom…). Maak draadloos verbinding met de ruimtecamera, microfoon en luidspreker, zodat alle deelnemers, in de vergaderruimte of op afstand, perfect te zien en te horen zijn.

Maak een hybride workflow op uw werkplek mogelijk dankzij de kenmerken van ClickShare:

  • intuïtief teamwerk
  • probleemloos inhoud delen
  • centraal management
  • robuuste beveiliging

Dankzij onze draadloze videoconferentiesystemen en samenwerkingstools bent u verbonden en kunt u samenwerken en draadloos inhoud delen, waar u zich ook bevindt. Gebruik uw scherm als digitaal mededelingenbord wanneer het niet wordt gebruikt voor presentaties of conferenties.

U brengt draadloze videoconferenties naar een hoger niveau in elke vergaderruimte, ontmoetingsplaats en conferentieruimte. In tegenstelling tot een traditioneel vergadersysteem, is een videoconferentie met ClickShare Conference in elke vergaderruimte eenvoudig, gemakkelijk en draadloos.

Vind de beste oplossing voor uw bedrijf.

 

 

Onze experts staan klaar u te helpen.  Laat hier uw gegevens achter en wij contacteren u zo snel mogelijk.

Of maak gebruik van onze “try & buy” en ervaar het gemak.

Naam
Voornaam
Frimanaam
Adres
Email-adres
Telefoonnummer
Extra opmerkingen>
 
Verzenden

 

 

Tot en met 31 december 2022 bieden we bij aankoop van elke ClickShare Present C-5 en C-10 gratis een extra Button aan.
Terug naar de overzicht
IT-Infrastructuur

Onmiddellijk verder geholpen worden met al jouw vragen?

Wij behandelen uw vraag meteen en voorzien de meest efficiënte oplossing

Wij behandelen uw vraag meteen en voorzien de meest efficiënte oplossing

Dringend probleem?

Word meteen verder geholpen!

Direct
support

Contacteer onsWij helpen u graag verder

Contact opnemen

Social mediavolg ons

Zoeken
Direct
Support

Trius NVContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 32 22 80
089 35 32 93
info@trius.be

OfficePlusContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 35 55 11
089 35 32 93
info@officeplus.be

Office Plus - kantoorbenodigdheden

ShowroomTrius & OfficePlus

Uw meedenkende partner op het gebied van ICT & Office infrastructuur. Bezoek de showroom
  • Verkoopsvoorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
Copyright © 2019 - Trius NV - All rights reserved

Gebruik van Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren.
Lees meer over bescherming van persoonsgegevens in onze Privacy Policy.

Akkoord