Trius
menu
  • Home
  • Over Trius & Office Plus
  • Bedrijfsnoden
    • Bekijk uw ICT eens anders
    • Digitale transformatie
    • IT vereenvoudigen
    • Flexibiliteit
    • Advies
    • Productiviteit en efficiëntie verhogen
    • Veiligheid
  • Oplossingen
    • IT & Cloud Solutions
      • IT-Infrastructuur
      • Managed Services, Optimal
      • Netwerking & wifi
      • Cloud
      • IT Strategie
      • IT Helpdesk
      • Security
      • Telecom
      • Hybride meetings
    • Print Solutions
      • Kleine printers & A4 multi functionals
      • Copiers & A3 multi functionals
      • Managed Printing Solutions
      • Print Fleet Management
      • Scanning en Documenten Beheer
      • Productie machines
    • Funeral@work
    • Internet of Things (IoT)
      • Smart Cities
      • Smart Omgeving
      • Smart Parking en Verkeer
      • Smart Water
    • Medical Solutions
  • Nieuws
  • Promoties
  • Software BOGS
  • Direct Support
  • Vacatures
  • Contact
VITO login
BOGS/FAGG login

Webshop
Trius
Webshop
Office-Plus
Office-plus kantoorbenodigdheden

Paperless office, zo werkt u eraan.

  • Homepage
  • >
  • Nieuws
  • >
  • Paperless office, zo werkt u eraan.

Reeds jaren wordt er gestreefd naar een ‘paperless office’, echter voor vele bedrijven blijft dit een fictie. Wij sommen hier enkele mogelijkheden op om bedrijven te helpen dit te realiseren. Enkele van deze oplossingen vereisen een digitale transformatie van processen binnen de onderneming en gaan als extra voordeel gepaard met tijdswinst en besparing.

Elektronische facturatie, een eerste stap

Als u uw facturen digitaal verstuurt naar uw klant, vermijdt u het afdrukken, frankeren en verzenden. Deze digitale copy kan ook bewaard worden in uw archieven. Vraag ook aan uw leveranciers dat zij u digitaal de facturen aanleveren.

Digitale transformatie

Processen aanpassen voor een digitalisatie is een meer geavanceerdere stap. Diverse boekhoudpakketten laten toe dat, als u een digitale factuur ontvangt, u deze ook automatisch kan boeken in uw boekhoudpakket. Laat uw pakket dit niet toe, dan kan dit via een OCR tussenstap. Deze oplossingen zijn reeds beschikbaar vanaf 100 euro per maand. Biedt ook uw interventienota’s, leveringsbonnen en andere documenten digitaal aan uw klant aan.

Sommige oplossingen vereisen een digitale transformatie van processen binnen de onderneming en gaan als extra voordeel gepaard met tijdswinst en besparing.

Meten is weten

Ondanks uw wens om meer te digitaliseren merkt u dat er toch nog veel wordt geprint. Een eenvoudige accounting software geeft u een beeld van wie, voor welke taak en van- uit welke applicatie print. Zo kan u papier verslindende processen herkennen en met prioriteit digitaliseren.

Automatische archivage

Heeft u toch nog papieren facturen of le- veringsnota’s, dan kan u deze voorzien van een barcode. Bij het scannen worden deze automatisch in de juiste archief map geplaatst of automatisch geboekt via de OCR software. Uw digitaal dossier.

Een multifunctional, evident toch

Om te digitaliseren heeft u een scanner nodig. De meerprijs van een printer naar een multifunctional met scan mogelijkheid is dikwijls slechts 100 euro voor een A4 formaat. Zo biedt u uw personeel de mogelijkheid om meer te digitaliseren.

Als je toch moet printen, doe het dan kostefficiënt

Onvermijdelijk dient er alsnog geprint te worden. Er bestaan innovatieve print oplossingen die de afdrukkost tot 50% verlagen. Een jaarlijkse audit van uw printvolume/apparaat biedt opportuniteiten tot kostenverlaging. Ga naar trius.be/paperlessoffice voor meer informatie.

Als managed print partner biedt TRIUS ondersteuning bij het optimaliseren van print contracten en processen. Onze innovatieve oplossingen helpen u bij het digitaliseren van uw processen. Alles start met een gratis
audit van de print & kopij omgeving van de klant stelt Bart Van De Sompel, sales director TRIUS. Zo brengen we de huidige omgeving in kaart en kunnen we advies uitbrengen dat snel resultaat oplevert.

Ook onze contract oplossingen bieden opportuniteiten tot kostenbesparing. Kent u bijvoorbeeld de pagewide producten die tot 50% goedkoper zijn in afdruk en beheer.

Download dit artikel

Terug naar overzicht
Volgende nieuwsbericht
Zoeken
Direct
Support

Trius NVContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 32 22 80
089 35 32 93
info@trius.be

OfficePlusContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 35 55 11
089 35 32 93
info@officeplus.be

Office Plus - kantoorbenodigdheden

ShowroomTrius & OfficePlus

Uw meedenkende partner op het gebied van ICT & Office infrastructuur. Bezoek de showroom
  • Verkoopsvoorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
Copyright © 2019 - Trius NV - All rights reserved