Trius
menu
  • Home
  • Over Trius & Office Plus
  • Bedrijfsnoden
    • Bekijk uw ICT eens anders
    • Digitale transformatie
    • IT vereenvoudigen
    • Flexibiliteit
    • Advies
    • Productiviteit en efficiëntie verhogen
    • Veiligheid
  • Oplossingen
    • IT & Cloud Solutions
      • IT-Infrastructuur
      • Managed Services, Optimal
      • Netwerking & wifi
      • Cloud
      • IT Strategie
      • IT Helpdesk
      • Security
      • Telecom
      • Hybride meetings
    • Print Solutions
      • Kleine printers & A4 multi functionals
      • Copiers & A3 multi functionals
      • Managed Printing Solutions
      • Print Fleet Management
      • Scanning en Documenten Beheer
      • Productie machines
    • Funeral@work
    • Internet of Things (IoT)
      • Smart Cities
      • Smart Omgeving
      • Smart Parking en Verkeer
      • Smart Water
    • Medical Solutions
  • Nieuws
  • Promoties
  • Software BOGS
  • Direct Support
  • Vacatures
  • Contact
VITO login
BOGS/FAGG login

Webshop
Trius
Webshop
Office-Plus
Office-plus kantoorbenodigdheden

Over Trius & Office Plus

  • Homepage
  • >
  • Over Trius & Office Plus

Trius NV

Een persoonlijke aanpak, een gezonde dosis durf en het streven om steeds hogere en complexere projecten te kunnen realiseren hebben geleid tot wat TRIUS vandaag kan bieden. Zo zijn we in amper 18 jaar kunnen uitgroeien tot één van de belangrijkste IT spelers in Limburg en hebben wij onze omzet kunnen verzesvoudigen.

Met onze slogan “Bekijk uw ICT eens anders” wensten we deze aanpak te benadrukken. In de IT wereld is het zeer moeilijk om zich te onderscheiden van de anderen. De aangeboden producten zijn quasi identiek, dus enkel in de aanpak, de oplossing en de opvolging kan een verschil gemaakt worden. De troef van het totaalconcept was in de beginjaren nog niet aan de orde. Wij wensten ons initieel enkel te profileren naar KMO’s met een eigen IT manager die het opportuun vonden om een groeipad uit te tekenen voor hun IT behoeften. Onze concurrenten waren meestal niet de lokale spelers maar de grote Belgische IT bedrijven.

Op dit moment is onze doelgroep sterk uitgebreid en bieden wij oplossingen voor zelfstandigen, KMO’s, grote ondernemingen, openbare besturen en scholen.

“TRIUS staat voor TRY US, wij beweren creatiever en flexibeler te zijn dan onze concullega’s, het is aan de klant om hierover te oordelen.”

Office Plus

Met Office Plus bieden wij een antwoord op al uw kantoorbehoeften. 24u op 24u, 7 dagen op 7 bereikbaar via onze webshop. Snelle levering en steeds de beste prijzen. Met ons assortiment van 30000 courante producten in onze 1000m2 grote stock en afhaalcentrum biedt Trius en Office Plus een antwoord op al uw kantoorbehoeften. Wij bedienen u op een snelle en efficiënte manier van computer producten en kantoorbenodigdheden. Onze medewerkers staan steeds met raad en daad klaar om u de juiste keuze te helpen maken.

Bent u op zoek naar kantooruitrusting die past bij uw ruimte en imago? Gaat u verhuizen of wenst u uw kantoor te vernieuwen?

Wij begeleiden u van plan tot levering. Ontdek onze professionele presentatie systemen, via digitale schermen of whiteboard. Wij zijn uw specialist in kantooruitrusting. Contacteer ons vrijblijvend.

“Office Plus is uw one-stop shop voor kantoorbenodigdheden en computer producten”

Visie & Missie

TRIUS wenst de meest betrouwbare regionale dienstenpartner te zijn voor KMO en overheid , zodat wij een efficiënte & zorgeloze ICT werking kunnen garanderen in een voortdurend veranderende wereld. Als lokale vertrouwenspersoon wensen wij een lange termijn relatie uit te bouwen met onze klanten door hen een excellente en klantgerichte service aan te bieden.

TRIUS is er van overtuigd dat de sleutel tot succes ligt in de unieke manier waarop een firma zijn producten ontwikkelt en levert aan zijn klanten. Uw ICT moet deze unieke manier van werken ondersteunen. Wij vinden het onze missie u te informeren over de nieuwe en vooruitstrevende oplossingen en deze te vertalen naar uw specifieke noden in uw business. Deze oplossingen gaan van IT infrastructuur, tot telecommunicatie en kantoorinrichting.

Ons team van enthousiaste professionals levert zowel ter plaatse als vanop afstand producten en diensten met een excellente prijs/kwaliteit verhouding, zo kan u zich als klant focussen op uw kernactiviteiten, met TRIUS als meedenkende vertrouwenspersoon in deze sterk en snel veranderende ICT & Office wereld.

Historiek

De TRIUS groep biedt een uniek totaalconcept. Niemand wachtte bij de oprichting in 2001 op een zoveelste IT bedrijf. De tijden waren niet eenvoudig. De hausse van de investeringen voor de millennium problematiek was voorbij, veel hardware was vervangen en IT budgetten werden gespendeerd als voorbereiding voor de EURO problematiek.

“Als eerste boden wij aan KMO’s een ‘one stop shopping’ concept aan, uniek in Limburg en daarbuiten.”

Milestones van TRIUS groep

2021Trius bestaat 20 jaar… 20 jaar@yourservice
2020Trius organiseert samen met HP, Office of the Furture.
2019Trius focust op digital document solutions en workflow met Docuware, Trius vernieuwt website
2018Trius neemt Ricoh printing divisie over van Limburgse collega, Trius wordt GDPR goedgekeurd door VSB voor zijn applicatie BOGS voor orthopedisten/bandagisten en wordt geaccrediteerd voor elektronische indiening van dossiers vanaf 01/2019
2017Trius lanceert BOGS Mobile, een remote & cloud variant van de gekende software
2016Trius wint raamcontract voor ziekenhuizen Vlaams-Brabant, Trius is HP Managed Print Partner voor printers, MFP’s en 13 copiers
2015Trius wint raamcontact voor ziekenhuizen Limburg
2014Bouw en opening van een B2B showroom te Genk
2013Bouw van een nieuw kantoorgebouw te Genk
2011Uitbreiding van de doelmarkt geografisch, One ’one stop shopping’ concept ook buiten Limburg aanbieden
2010Uitbreiding van productportfolio met Saphira (Trius Managed Services) en SPS (HP Smart Printing)
2009Overname Veldeman kantooruitrusting Hasselt
2008Verhuis naar de kantoren te Genk, Overname Pressmatic Beringen, Uitbreiding van het gamma met copiers, plotters en copycenter, Oprichting Trius BCS (telefonie & camerabewaking)
2007Overname OfficePlus te Genk (kantoorbenodigdheden)
2006Overname hardware contracten van "autodealers"
2005Verkoop van D-Solutions
2004Verhuis naar de kantoren te Heusden-Zolder
2002Ontwikkeling van D-solutions (software voor kwaliteitsbeheersing)
2001Oprichting Trius NV, overname van ORTHOPES software
Folder bekijken
Folder downloaden

Bekijk samen met ons de verschillende mogelijkheden

Met Trius sta je er niet alleen voor

Contacteer onsWij helpen u graag verder

Contact opnemen

Social mediavolg ons

Zoeken
Direct
Support

Trius NVContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 32 22 80
089 35 32 93
info@trius.be

OfficePlusContactgegevens

Henry Fordlaan 18
3600 Genk

089 35 55 11
089 35 32 93
info@officeplus.be

Office Plus - kantoorbenodigdheden

ShowroomTrius & OfficePlus

Uw meedenkende partner op het gebied van ICT & Office infrastructuur. Bezoek de showroom
  • Verkoopsvoorwaarden
  • Disclaimer
  • Privacy Policy
Copyright © 2019 - Trius NV - All rights reserved

Gebruik van Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfervaring te verbeteren.

Lees hier ons privacy policy

Alles weigeren Alles accepteren